Stuck AGAIN! - Reisverslag uit Perth, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu Stuck AGAIN! - Reisverslag uit Perth, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu

Stuck AGAIN!

Door: Saskia en Lourien

Blijf op de hoogte en volg Lourien en Saskia

04 Februari 2008 | Australië, Perth

Jajajaja. hou je vast, ga goed zitten want wat we nu weer te vertellen hebben, het is gewoon niet geloofwaardig meer!

Op vrijdag 1 februari konden we eindelijk Alice springs verlaten, we hadden het op zich best gezien en het was niet heel fantastisch moeten we zeggen!
Aangekomen op het vliegveld, zo rond 12.00 naar de inckeckbalie, papieren laten zien en toen.... " I'm sorry girls, your flight has already left this morning at 8.40" Okee, excuse me? op onze papieren stond toch echt dat we om 13.10 zouden vliegen!
Nee dus, het backpackers bureau in Nederland was even vergeten doortegeven dat de tijden waren veranderd... Wij waren absoluur niet blij!
Terug naar het hostel en wachten tot we konden bellen met Nederland (lang leve het tijdsverschil..) Uiteindelijk na veel overleg konden ze dan toch redelijk toegeven dat het misschien wel hun fout zou kunnen zijn en hebben ze een nieuw ticket voor ons geboekt, voor 3 februari, nog twee dagen in Alice! pffff. En alsof het nog niet genoeg was besloot het weer lekker mee te werken door regen en onweer los te laten!
We hebben ons twee dagen redelijk verveeld, boeken gelezen en andere Nederlanders verveeld...

3 februari was het dan zover! 's ochtends om 7 uur stond de taxi klaar om ons naar het vliegveld te brengen, wij daar aangekomen en ingeckeckt.. " i'm sorry girls, there is a problem!' Wij kregen een hartverzakking. Na een zeer spannende 5 minuten konden we dan toch mee, gelukkig!
Om 8.40 precies steeg het vliegtuig op, nadat we in de lucht waren duurde het toch wel erg lang voor we wat te eten kregen, we keken wat om ons heen en zagen wat paniek bij de stewardessen en ze hingen wat om 1 stoel heen.. ojeee....
Toen kwam er een vraag van het personeel of er misschien iemand met een medische achtergrond aanwezig was in het vliegtuig! DIT MEEN JE NIET! Dit gebeurde ons weer.. En ja hoor, na precies 28 minuten in de lucht keerde het vliegtuig om terug naar Alice spring omdat een klein kind zeer snel een dokter nodig had! Ja echt, het was net als in de film, het klinkt zeer ongeloofwaardig allemaal maar het is echt waar!
Uiteindelijk terug gevlogen, geland, ambulance stond klaar, dokter kwam binnen, kind eruit en wij konden weer opstijgen!

Uiteindelijk zijn we met ruim een uur vertraging aangekomen in Perth!
Het is een leuke stad, vandaag gaan we uitzoeken wat er precies te doen is en waar we allemaal heen willen hier!

Cheers!

• 04 Februari 2008 - 05:14

Ma:

Neem van mij aan met een nederlandse maatschapij duurt zo een ziek kind veel langer, spreek uit ervaring.
    Fijn dat jullie nu in Perth zijn,ontdek deze omgeving ook maar voor ons

• 04 Februari 2008 - 06:07

Bartje:

Hoi,

klinkt bijna net zo chaotisch als een dagje Voornesteyn!!

Veel plezier in Perth.
    Groeten Bart en de rest van de Voornesteyn collega's

• 04 Februari 2008 - 08:12

Miran:

Hee Sas en Lourien, nou zo te horen maken jullie ook genoeg mee daar! Heel veel plezier in Perth. Hier in Cambodja nemen ze het ook allemaal niet zo nauw: bussen die niet komen opdagen enzo.. :( Heel fijn! Maar we vermaken ons nog steeds prima haha, nog maar 7 weken helaas! Hoe lang nog voor jullie? Geniet ervan! Liefs Miran alias Ans

• 04 Februari 2008 - 12:17

Isa:

Jeetje wat bizar joh...Te belachelijk voor woorden idd... Maar gelukkig uiteindelijk toch nog aangekomen:)
    Veel plezier met het uitzoeken en ontdekken van Perth!
    Kus

• 04 Februari 2008 - 15:36

Mayo:

Goed bezig meiden. hihi.
    Hebben jullie weer.
    Ik heb zat lekker gecarnavald. Was top!! :)
    Veel plezier daar.
    xxx

• 04 Februari 2008 - 16:49

Miranda:

Had al het een en ander gehoord van pa en ma, maar echt weer wat voor jullie.
    Goed dat jullie toch zijn aangekomen.
    Have fun
    Miranda

• 05 Februari 2008 - 06:57

De Groenteboertjes :

Eey dames!

Tjonge jonge wat een bende daar in Alice springs beetje aftans zeg maar! Arm kind, hadden ze die onderweg niet kunnen droppen? Maar we zijn blij om te horen dat jullie in ieder geval goed geland zijn in Perth.
    Wij hebben maar besloten om met de kano naar Cairns te komen want de natte moesson blijkt wat langer aan te houden dan gepland.
    wij zitten nu in de wereldstad kalbar en er is hier echt van alles niets te doen!
    En verder hebben we werk van echt heel hoog niveau maar tis beter dan niets.

Veel plezier in Perth en geniet ervan,
    groeten, jorne en Roelof-jan.

• 05 Februari 2008 - 12:53

Jennifer:

Dat is wel veel pech hebben in een paar dagen! Hopelijk gaat het in Perth beter!
    groetjes Jennifer en Thomas

• 06 Februari 2008 - 16:23

Jolanda :

Chica's,

Wat een story! Hebben jullie weer. Hoop dat de avonturen in Perth alles weer goed maken.
    Have fun!

Knufxxx

• 06 Februari 2008 - 17:44

Daan En Henny:

Meiden, een mooi verslag, jammer dat jullie de eerste dag niet mee konden met de kist, maar toen konden jullie mooi lezen, en holland bombarderen met de telefoon, niets van gemerkt.

FIJN op de derde dag, dat de kist terug kon om dat meisje de nodige hulp te bieden.
    Het zou ons een fijn gevoel geven, en dat met een uur vertraging.
    Eind goed al goed.
    We gaan de rest bekijken.

Hg Henny en Daan.

• 09 Februari 2008 - 17:42

Mees:

Lieve Laurien en Saskia,

Gelukkig dat jullie na deze heel
    speciale aflevering van Flying Docters toch veilig in Perth zijn aangekomen.
    In je stoutste dromen had je dit toch zelf nooit kunnen plannen.
    Veel plezier.
    Mees.