En..... Actie! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu En..... Actie! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu

En..... Actie!

Door: Saskia en Lourien

Blijf op de hoogte en volg Lourien en Saskia

04 April 2008 | Australië, Cairns

Nou, daar waren we alweer! nog meer leuke verhalen en avonturen hebben we voor jullie in petto!

We staan nog steeds op een heerlijke camping in Cairns samen met de jongens, gezellig! beetje koken, beetje wijntjes drinken en vooral kaarten! erug leuk allemaal!
De afgelopen dagen zijn we avontuurlijk bezig geweest, het begon woensdag met een middagje raften. Wij met zn vieren in een boot, een instucteur erbij en nog een vage gast, wij namen de boot natuurlijk over! Vette stroomversnellingen, rotsen en vooral veel heel wild water, wat een lol! Natuurlijk de boot nog omgegooid en mensen in andere boten natgegooit, dat hoort er tenslotte allemaal bij!

Donderdag zijn we samen 's avonds op wakeboard avontuur geweest! Super vet, Sasje ging helemaal los op der bord! springen en hele rondjes doen, echt onijs super. Lourien heeft veel water geproeft zeg maar, maar toch ook een aantal keer gestaan en zelfs een paar meter geboard, trots!!! Op het kneeboard was pien wat beter thuis, dat ging echt super. als afsluiting nog een lekkere hotdog (gratis) en lekker zitten kletsen met wat mensen, een erg geslaagde avond!!

Vandaag was dan de grote dag, wij hebben onze huurauto opgehaald!!! Helemaal te gek, wij dachten een ouwe gare roestbak te krijgen maar het tegendeel stond opeens voor onze neus! Een super mooie gouden Toyoto Camry (we noemen haar goldy) met electrische ramen, electrische achterbak, centrale deurvergrendeling, aico, cd-speler en gewoon groot vooral! Het enige iets jammere eraan is dat het stuur aan de verkeerde kant zit (okee, dat noemen ze hier links rijden) en dat het een automaat is, maar verder zijn we er super blij mee! Ze rijdt als een zonnetje en het gaspedaal lokt!!

Morgen vertrekken we met ons Goldy naar beneden, 35 dagen lang roadtrippen! dat wordt natuurlijk helemaal te gek!!
We houden jullie op de hoogte van deze geweldige trip natuurlijk!!

Groetjes en een vroemm van Goldy!

• 04 April 2008 - 07:38

Bella:

Wow wat een coole waggie!! Klinkt allemaal super, automaat was wel ff wennen zeker?
    En wakeboarden..kicke!
    En dat varen klinkt ook weer fantastisch.
    Heel veel fun tijdens jullie road trip!
    Hier laatste dagje werken. Dan lekker weekend!
    Tot het volgende avontuur!!
    Kus

• 04 April 2008 - 08:22

Jolanda:

Hey avonturiers,

Lekker bezig weer! Aardig gek dat raften.
    En wat een beleving... wordt tijd dat als jullie terug zijn, jullie je boardkunsten ook eens bij mij op die baan komen laten zien :)
    Goldy ziet er ook zeker niet slecht uit. Lijkt me prima toeven voor een roadtrip. Meiden heel veel fun daarmee.
    En dat jullie nog maar weer meer moois mogen meemaken.

Knufxxx

• 04 April 2008 - 08:23

Jebroer:

Wow, jullie zijn gelijk de 'pimps' van de 'hood' met deze vierwieler! Nou nog bijpassende oorbellen ;) :P
    Ik zie alleen geen enkele keer het woord 'wijn' terugkomen in je verslagje, uitgewijnd of ziek?

• 04 April 2008 - 09:20

Hamstertje:

Hey stelletje gekke ;)

Maar sas durfde je nu wel door de bocht? dan versla je van de zomer helemaal ils :D haha en koe, je moet gewoon skieen veel beter hahah :D

Veel plezier op jullie trip en volgende keer campeer ik ff mee :D

Trouwesn ff wat anders dan een clio of twingo :P wordt weer ff wennen hier haahha

dikke kusssss

• 04 April 2008 - 14:30

Mayo:

Nice Goldy!!
    Lekker joh automaatje. Ben je heel snel aan gewend ;)
    Veel plezier weer.
    Kus

• 04 April 2008 - 14:34

Miranda:

leuk leuk leuk allemaal.
    Wij gaan dit weekend naar de natte ardennen. survivelen!!!!!!
    have fun

• 04 April 2008 - 16:51

Ma :

Las in de krant dat dame uit nederland door krokodil was aangevallen in rivier in aus gelukkig heeft man krokodil overmeestert dus kijk Uuuiiit

• 04 April 2008 - 19:29

Correline:

hoi meiden
    alles gaat goed met jullie he :)
    mooie auto,automaat aar wen je zo aan
    maar links rijden?dat weet ik niet of je snel aan wen
    goed ik hoor snel van jullie
    groetjes lien

• 05 April 2008 - 11:57

Mees:

Lieve Lourien en Saskia,

Hoezo uitdagend(zie Goldy)
    Trap het arme beest niet teveel op zijn dan wel haar staart.
    Veel plezier gehad om jullie verslag.
    Volgens mij las ik toch in dit verslag wel weer iets over wijntjes.
    Zijn hier dus al druk bezig om t.z.t.
    voor jullie een afkickcentrum te regelen
    bij terugkomst.
    Maar geniet er voorlopig nog maar volop van.
    Liefs Mees.

• 06 April 2008 - 10:04

Buurtjes Pors:

Hallo dolle meiden,
    Zo te lezen en van Sas d'r ouders te horen gaat het allemaal uitstekend. Jullie vermaken je nog goed. Geniet nog maar van de mooie omgeving en vooral het weer....!
    Nog bedankt voor jullie lieve kaart en Sas je had gelijk dat wanneer je terug zou komen er een klein buur-jongetje/meisje op komst zou zijn. Medio half augustus heb je een nieuwe wekker...het gekrijs van ukkie bij de buren. Mogen wij jou nu al als oppas vragen?
    Have fun.
    Linda en Raymond

• 08 April 2008 - 17:55

Daan.:

Nu wij lezen het al, veel lol, en nu met de gouden wagen er op uit, en blijf links rijden,anders gaat het niet goed.
    Fijne trip toegewenst, en genieten jullie er maar met volle teugen van.
    Hg Henny en Daan

• 16 April 2008 - 17:32

Daan En Henny.:

We waren het met het vorige bericht vergeten, bedankt voor jullie kaart.