Amezing Fantastisch - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu Amezing Fantastisch - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu

Amezing Fantastisch

Door: Saskia en Lourien

Blijf op de hoogte en volg Lourien en Saskia

18 April 2008 | Australië, Rainbow Beach

Hallo Iedereen,

We zullen jullie weer een update geven van wat we de laatste tijd weer uitgespookt hebben...
De laatste keer dat we een bericht hebben geplaatst waren we in Cairns waar we de volgende dag vertrokken zijn om naar het zuiden te reizen! We zijn nog steeds met onze Nederlandse vrienden en die hebben ons onderweg het echte "overleven in de bush" laten zien!
Je zult het niet geloven maar we hebben wilde bushturkey ( kalkoek) gegeten! De jongens hebben met een kooiconstructie een turkey gevangen, geslacht en klaargemaakt! Hij vloog en 20 minuten later lag hij op ons bord en....we hebben ervan genoten...echt lekker en verser kun je niet krijgen natuurlijk!
We hebben onderweg nog wat watervallen bezocht en vooral heel veel gereleaxt...!
In Cardwell hebben we de jongens gedag gezegt en zijn we allebei een andere kant op gegaan..wij zijn door wat kleine plaatsjes naar Airlie Beach gereden waar een zeiltrip hebben gedaan rond de whitesunday eilanden...Dit was echt fantastisch!!!
We hebben 3 dagen en 2 nachten op de boot doorgebracht...lees vooral veel zonnen, snorkelen en zeilen!
De eerste snorkelspot waren we een beetje teleurgesteld omdat het zicht heel slecht was en vis was vrijwel nergens te bekennen....Maar gelukkig hebben we de volgende dag een prachtige, fantastische, amezing snorkel gedaan...het koraal had alle kleuren van de regenboog en vissen in alle kleuren en maten!
Nog een prachtig strand bezocht, zo een als in de film dus je kunt je wel voorstellen dat we even sprakenloos waren!
Ik zou bijna vergeten te vertellen dat we de tweede dag op de boot een resort hebben bezocht waar normaal celebretys komen, hebben wij niet gezien natuurlijk maar we hebben wel genoten van een jaccuzi en een gezellig feest!
Na de boottrip hebben we nog een dagje lekker rustig aan gedaan in Airlie Beach, bijkomen van alle inspanning ( welke?) en daarna weer doorgereden...ons Goldy doet het prima....
Hierna zijn we naar town of 1770 gegaan, een heel klein gezellig plaatsje waar we ons tentje aan het strand hadden staan...dat was natuurlijk ultiem genieten! Daar wat gezellige Ozzie mannen ontmoet die ons meenamen om te surfen dus we zijn nog sportief geweest ook!
Gister zijn we aangekomen in Hervey Bay waar we een trip geboekt hadden naar Fraser Island, deze kan helaas niet doorgaan omdat er geen plek voor ons is en wij hebben niet genoeg tijd om te wachten, even een teleurstelling maar uiteraard weer lekker verder gaan!
Wat we verder weer meemaken lezen jullie de volgende keer....

Liefs, Cheers van ons en Goldy toeterd...!

PS: We zitten nu op een *** computer waar we de camera niet in mogen pluggen dus de foto's komen later!

• 18 April 2008 - 08:10

Rianne:

Hey meiden,

Wow, klinkt weer helemaal geweldig. Maar in t wild kalkoenen vangen, brrr....
    Maarehm, zijn er uberhaupt plekken in aussie die niet mooi zijn? Volgens mij schrikken jullie je weer dood als je in het o zo gezellige en vooral niet grauwe nederland :P terugkomen.
    Geniet er nog even van...want t aftellen is dnek ik nu al begonnen?
    Wacht met spanning af op de foto's!
    Dikke knuffel!

• 18 April 2008 - 08:20

Jebroer:

Gaaaaaf! Maar het WNF vindt dit natuurlijk nie goed he?! Beetje beestjes slopen, foei!
    Veel plezier nog verder.

• 18 April 2008 - 09:14

Mees :

Lieve Lourien en Saskia,

Jullie jachtavonturen gelezen.
    De Partij voor de dieren zal er niet blij mee zijn.
    Maar dat komt binnenkort dan wel weer.
    Waarom waren er in dat resort geen celebritys?Jullie waren er toch?
    Veel plezier gewenst vanuit een
    koud en bewolkt Hellevoet.
    Mees

• 18 April 2008 - 10:23

Miranda:

Klinkt weer super allemaal!!! Laat je de rest van de beestjes met rust??????

• 18 April 2008 - 11:05

Jennifer:

Klinkt helemaal geweldig!! Gelukkig kan ik over een paar maanden ook genieten van Down Under :D Ik kom je wel even lastig vallen als je terug bent!
    dikke kus Jennifer

• 18 April 2008 - 17:33

San:

he meiden, leuk om weer wat van jullie te horen. lekker hoor snorkelen en zonnen op een boot. Dat dier opeten is toch helemaal niks voor jullie, hopelijk was die goed doorbakken. Het gaat nu wel hard he meiden..........jammer van fraser island want is echt heel mooi, maar jullie zien vast andere mooiere dingen. let goed op elkaar en geniet er lekker van.
    dikke knuffel san

• 19 April 2008 - 08:38

Annika En Mandy:

hey meiden
    hoe is het daaro, lekker aan het touren met de auto.
    wij zijn donderdag weer in nederland aangekomen.
    wat een kou dat was weer ff wennen.
    nou geniet er nog ff van want voor jullie zit het er ook weer bijna op.
    kuss annika en mandy

• 19 April 2008 - 16:00

Mayo!!:

Thanks voor je gave kaart. Echt super!!
    Ga vanavodn met Fabienne stappen. Lache he. Wordt vast gezellig en allemaal nieuwe mensen :-)
    Veel plezier nog en tot gauw!
    Kus

• 21 April 2008 - 08:33

Isa:

Chicas!!
    Gewoon een verse/wilde/net-nog-levende turkey gegeten!! Zo dier onvriendelijk maar ik geloof gelijk dat het smullen was!
    Jullie stralen echt prachtig op de foto's meiden! Zien er super uit, jullie en de foto's ook!
    Geniet nog van de laatste avonturen!
    Kus kus!

• 24 April 2008 - 02:14

Pa/ma:

Hebben genoten van jullie verhaal, wij zijn nu in Langwakie in Malysia hebben genoten van de rondreis en morgenavond vliegen we weer naar nederland, ook voor jullie schiet het op kus ma/pa

• 25 April 2008 - 15:30

Daan:

Hallo.
    Het kan best vers wezen, maar ik moet er niet aan denken. De rest van het verhaal, uiteraard enorm.
    Ik geloof dat jullie niet echt een zwaar leven hebben, maar dat was toch ook niet de bedoeling.
    Bedankt voor het reis verslag.
    Hg Henny en Daan.