Laatste keer..... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu Laatste keer..... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu

Laatste keer.....

Door: Saskia en Lourien

Blijf op de hoogte en volg Lourien en Saskia

15 Mei 2008 | Australië, Sydney

G'day!

Dit is dan ons aller laatste bericht! Jajaj, wat is het allemaal snel gegaan zeg! We kunnen het zelf nog steeds niet geloven!

De afgelopen dagen hebben we in Sydney gechilled. Bondi beach bezocht, geshopt (voor ons vaderland) Musea'tje gedaan, van het opera house en the harbour bridge genoten, uit eten geweest, uit lunchen geweest, op stap geweest en echt vakantie gevierd! (alsof we dat nog niet genoeg gedaan hadden :D)
Het hoogte punt van de week was natuurlijk de skydive!! Waaaaaaaaauw, adrenaline rush van hier tot aan Rotterdam! Waanzinnig. jammer dat het zo snel voorbij was maar het was super. Je wordt in een pak gehesen, het vliegtuig ingeschopt en dan op 4 kilometer hoogte gaat de deur open! Zonder dat je er maar ook eventjes over na kan denken gooien ze je er gewoon uit! en dan maak je dus een vrije val van 60 seconden met 250 k/m per uur! Nou, dat is dus echt heel snel!
We hebben er natuurlijk een dvd van laten maken en hebben leuke foto's op een cd-tje staan, dus die krijgen jullie nog wel te zien!

Goed, nou, afsluiten dan maar voor de laatste keer, wat een avontuur was het, weten jullie nog? Vliegtuigen missen, autopech, snorkelen met haaien en schildpadden, fietsen in Adelaide, werken in Melbourne, van de camping geschopt in Brisbane, kameren aan de oostkust, zeilen over het great barrier reef, belagelijke hitte in de outback en vooral heel veel leuke mensen ontmoet!
Bedankt aan iedereen die steeds reageerde, ons verblijde met mailtjes en smsjes en updates over de laatste nieuwtjes!

Wij hebben genoten!
We zien jullie snel weer en dan mogen jullie allemaal een stuk of 4000 foto's gaan bekijken!

Heel veel liefs van ons allebei!!!

• 15 Mei 2008 - 05:33

Anita:

Ik ben echt heeeeeel benieuwd naar alle foto's en jullie avonturen.

Alvast een veilige terugreis gewenst!

Hele dikke kus Aniet

• 15 Mei 2008 - 07:29

Nienke:

Ik heb genoten van al jullie verhalen, en ben echt al die tijd harstikke jaloers op jullie geweest!!
    Ben benieuwd naar al jullie foto's en verhalen.
    Fijne terugreis, al zal dat nog zo pijn doen!!!
    xx

• 15 Mei 2008 - 07:37

Marlieke:

Het was super om steeds wat van jullie te horen! Nieuwsgierig naar de foto's!
    Doe voorzichtig op de terugweg,
    Kus Marlieke

• 15 Mei 2008 - 07:48

Rianne:

Tot snel!!!
    En idd echt super wat jullie allemaal gedaan hebben :D Btje jaloers maar ;)

Foto's foto's foto's! :D

Goede reis terug! Dikke zoen!!!

• 15 Mei 2008 - 08:04

Bella:

Wat een fantastische afsluiter van het grootse avontuur!
    Geniet van jullie laatste uurtjes daar!
    Kijk er naar uit jullie weer in real life te zien!
    Kus

• 15 Mei 2008 - 08:23

Mama:

Blijven jullie wel IN het vliegtuig als jullie terugkomen ? Eruit springen was misschien wel leuk voor een keertje, maar dat kan niet altijd ! We zien jullie graag heelhuids op zaterdagochtend !
    Geniet nog even van dit laatste dagje.

Mama.

• 15 Mei 2008 - 10:36

Jennifer:

Een hele goede terugreis! Niet in het verkeerde vliegtuig stappen natuurlijk :D

dikke kus Jennifer

• 15 Mei 2008 - 11:02

Jebroer:

Wow, dat zal wel een ontzettende adrenaline rush hebben gegeven!
    Zaterdag komen we je halen, helaas niet zo spannend maar wel goed om elkaar weer (heelhuids)terug te zien.

Doei!

• 15 Mei 2008 - 13:01

Ma:

Dit is ook de laatste keer dat wij kontakt hebben via deze site, bedankt voor de foto"s en mooie verhalen. En tot zaterdag op schiphol.

• 15 Mei 2008 - 13:10

Gaab:

Oh meiden, wat vliegt de tijd!! Ben heel benieuwd naar al jullie verhalen met veel (duurdere-en-uit-een-fles-in-plaats-van-kartonnen-doos-komende) wijn! :) Ik werk tegenwoordig in Schiedam dus als jullie behoefte hebben aan een borreltje, mail me!
    Fijne reis en fantastische thuiskomst!
    dikke kus van Gaab

• 15 Mei 2008 - 14:35

Mayo:

Geniet nog heel even en het was erg leuk om er af en toe toch een beetje bij te zijn door al je verhalen en foto`s!!
    Tot heel snel.
    Dikke kus Mayo

• 15 Mei 2008 - 15:15

Jolanda:

Chica's

Wat een mooi afsluitend verhaal!!! Aardig gek zo'n jump.
    Ga jullie story's op het net nog missen.
    Ben uiteraard ook reuze benieuwd naar de foto's.

Tot snel,
    Knufxxx

• 15 Mei 2008 - 15:29

Daan En Henny:

Ik weet niet of deze nog aankomt, maar alvast een goede terug reis gewenst, en als ik alles zo over zie, meeeeer vakantie dan werken, en gelijk hebben jullie.
    Je bent maar 1 maal jong, genieten met volle teugen van het leven.

Hg Henny en Daan.

• 15 Mei 2008 - 19:46

Annika En Mandy:

hey meiden
    zit het er alweer op. en nog lekker genoeten van de laatste weken.
    jullie komen net te laat terug word nu weer slecht weer hiero.
    nou succes met het vliegen en als jullie weer gezetteld zijn dan gaan we ff meeten.
    kuss annika en mandy

• 16 Mei 2008 - 07:53

Mees:

Lieve Lourien en Saskia,

Bedankt voor al jullie verhalen en boeiende foto's.
    Vroeg me af toch even af bij het zien van de foto klaar om te... of dat echt wel zo was.
    Ja en dan dus voor nu:Welkom in ons druilerige Hellevoet.
    Hoop dat jullie snel de draad weer op kunnen pakken.
    Liefs Mees.

• 16 Mei 2008 - 20:08

Ina Klein:

Lourien en Saskia, bedankt voor al die prachtige foto's en verhalen. Meiden het was vast een geweldig avontuur. Hoop dat jullie weer een beetje kunnen wennen als je weer door al die bekende straten van Hellevoetsluis wandelt en al die bekende mensen weer tegenkomt Groetjes Ina Klein

• 18 Mei 2008 - 02:37

Boerenjongens!!!:

Eey meiden,

We hadden jullie laatst nog aan de telefoon toen wij net klaar waren met werken en geen babanaan meer kon zien. Maar toch nog even een berichtje vanuit hier (Cairns).
    We hopen dat we niet al te bruut overkomen bij jullie thuis met al dat geslacht van wilde beesten, maar wij wilden jullie toch nog even bedanken voor de mooie en leuke tijd die we met jullie doorgebracht hebben, en jammer dat die al zo snel weer voorbij was en nu zijn jullie zelfs al weer thuis!
    Niet teveel gekke foto's laten zien daar, anders durven we niet meer langs te komen haha!
    Doe de groeten daar van ons en we houden contact, zal de komende tijd moeilijk gaan in verband met het Cape York verhaal en hopen dat ze daarboven een beetje van onze auto af kunnen blijven anders zwaait er wat! (een groot mes denk ik haha!)Grapje!.

Heeeeeel veel groetjes en een dikke kus!

J.Pluis irritatieweg 5
    R.J van der Smoel irritatieweg 2

Hahaha!!!

The Landcruiserboys, Pleeboys, bananaboys!! What ever!!

• 26 Mei 2008 - 19:42

Linda:

Hey jammer dat jullie gaan vond het net zo leuk jullie verhaaltjes en foto's te lezen & bekijken!!

Goede terugreis!

Bye fanut Fryslan!!