Vies verhaal - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu Vies verhaal - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu

Vies verhaal

Door: Saskia en Lourien

Blijf op de hoogte en volg Lourien en Saskia

09 Januari 2008 | Australië, Adelaide

Hallo iedereen,

Hier zijn we weer met een verhaal, en dit keer een vies verhaal!
We zijn gistermorgen vertrokken richting de Adelaide Hills om een week door te brengen met een gezin, wij zouden voor hun werken in ruil voor eten en accomodatie...
Eenmaal aangekomen bij ons Wooff-gezin wisten we niet wat we zagen....
Het gezin bestond uit een moeder, een zoon en twee TE dikke dochters..
Wij zouden in de cottage bij een van de dochters verblijven...toen we hier binnen kwamen gingen we bijna flauw van de wierooklucht en braken ons nek over katten en zooi!
Maar oke, we zijn backpackers dus we hoeven geen luxe te verwachten.
In het huis van de moeder aangekomen was het niet veel beter....overal door het huis lag rommel, zooi, eten, zooi, rommel...had ik al gezegt dat er rommel en zooi lag? En het stonk echt verschrikkelijk..dat was ook niet gek want ze hadden twee honden en een kat die al hun behoefte door heel het huis deden!!
Bij elke hap eten die we namen dachten we aan kattepis en andere vieze dingen.
Moet wel toegeven dat ze een prachtig uitzicht hadden in de tuin...een zwembad waar we de hele middag in hebben gehangen..een jaccuzi en 2 trampolines.
Vanmorgen hadden we het helemaal gehad en omdat de moeder toch op vakantie ging en wij dan alleen met de dochters waren hebben we ook maar besloten om deze zwijnenstal te verlaten..terug naar Adelaide!
We hebben het echt geprobeerd maar dit was gewoon echt TE vies!!!
Nu werken we in het hostel voor gratis accomodatie, we moeten 10 uur per week werken en besparen daar een week accomodatiekosten mee!
Het werk is een echt hoogstandje, nog briljanter dan Voornestijen en Hema bij elkaar....we maken schoon, vouwen de lakens op en vervangen de lebels van de sleutels..ooooohhhhhh!
Onze volgende plannen zijn om dit te doen tot 22 januari want dan gaan we de echte outback in en in de tussentijd maken we nog een mooie trip naar Kangaroo Island.

Tot de volgende keer...!
Dikke kus en Cheers...

• 09 Januari 2008 - 06:34

Bart:

Hoi meisjes,

Dus eigenlijk verlangden jullie allebei een beetje terug naar dat gezellige Voornesteyn!!
    Je hebt het hier nog niet zo slecht gehad.

Veel werkplezier in jullie hostel! en de groeten van al je collega's uit Voornesteyn.

Groeten Bart

• 09 Januari 2008 - 11:04

Je Broer:

Fantastisch, ik hoop dat jullie weer fris en fruitig zijn na die viezigheid haha.

Groetjes,

Je broer!

P.S. Het huis is binnen!

• 09 Januari 2008 - 19:02

Miranda:

klinkt inderdaad erg vies!!
    Have fun in de hostel

• 09 Januari 2008 - 19:36

Shanky:

Saskia !! .. Bedankt voor de foto's hihi.. je bent de eerste die het voorelkaar heeft.. zal nu wel effe nieuwe bedenken haha..
    Groetjes vanuit het natte koude England..

X

• 10 Januari 2008 - 14:37

Mayo:

Haha heerlijk meiden in de viezigheid.
    Maar 10 uur per week is goed te doen zeg.
    Veel plezier en geniet er nog maar heel erg lekker van.
    x Mayo

• 11 Januari 2008 - 18:23

Kevin:

Hey Sas!

Weer wat leuke en vieze verhaaltjes van jullie verder denk ik, ik schrijf ook is een leuk verhaaltje, maar dan weet ik niet veel leuks te vertellen!

In ieder geval, heel veel plezier nog daar!

xxx Kevin, Geef me de duim!

• 12 Januari 2008 - 18:57

Bella!:

Bah bah en nog eens bah...Klinkt erg vies idd...Hebben jullie daar ook nog foto's van gemaakt;)?? Tuin + zwembad ziet er idd aardig relaxed uit! Maar 10 uur werken klinkt goed chicas! Heerlijk genieten de rest van de week dus??
    Hier een suffe zaterdagavond..Vandaag bij Weekendesk gewerkt, nu even in Hsluis aangezien ik morgen een wedstrijd hier heb. Ook is het geld erg hard gegaan deze maand..Maar chicas ik ben benieuwd naar de nieuwe avonturen van Saskia en Lourien!
    Kus!

• 13 Januari 2008 - 09:48

Mees:

Lieve Lourien en Saskia,

Na deze kleine desillusie wens ik
    jullie veel plezier bij de oude,nieuwe
    werkervaring!
    Liefs Mees.

• 18 Januari 2008 - 13:45

Daan:

Ik kom er nu achter dat ik achter uit werk, maak niet uit, inderdaad mooi zwembad, maar gelijk hebben jullie in pakken en wegwezen.
    Hg Henny, Daan.