Great ocean road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu Great ocean road - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu

Great ocean road

Door: Saskia en Lourien

Blijf op de hoogte en volg Lourien en Saskia

06 Januari 2008 | Australië, Adelaide

Wauw! Wat een geweldige reis hebben we gehad! Ongeloofelijke mooie dingen gezien en gedaan!
De reisleidster was foggy, een hele leuke gezellige vrouw die helemaal gek in der hoofd was hahah, echt heel leuk, de bus verbouwd, de bus laten schommelen, toeteren naar alles en iedereen, keihard meezingen met alle liedjes en gewoon hardstikke gek. Wij zaten steeds voorin dus we deden gewoon gezellig mee!
We waren met 9 mensen op de tour dus dat was lekker rustig!
Wat hebben we allemaal gezien?! nou, teveel, koala's en kangaroes in het wild, supermooie kustuitzichten, rotsen en rotsen aan mooie stranden gelegen, we zijn nog een grot ingeklommen die normaal onder water staat met vloed we hebben door de bergen gereden en super mooie uitzichten gehad over de omgeving het was onwijs!
De laatste dag was actie dag! We hebben allebei paard gereden door the bushlands echt heel vet! En nee, het waren geen pony's maar echte paarden!
Daarna zijn we gaan caven, grotten doorkruipen op je buik en dat soort dingen! echt heel erg tof!
Als laatste hebben we een aantal zeer lekkere wijntjes geproeft bij een wijnboer, dat ging er zeker goed in!

Gisteravond zijn we afgezet bij het hostel, een leuk gezellig hostel met Airco! en geloof me, niet om te klagen ofzo, maar het is meer dan 40 graden hier! Dat is best warm.....!
Dinsdag vertrekken we naar net buiten Adelaide om voor minimaal een week te gaan Wwoofen, dat is werken tegen kost en inwoning op een farm/boerderij iets. We hebben een leuk adres opgezocht (met zwembad!) en beginnen dinsdag meteen.

De komende twee dagen bekijken we Adelaide en liggen we nog even op het strand waarschijnlijk!

Cheers!

• 06 Januari 2008 - 02:06

Nicolien:

Beetje jaloers word ik hier wel van, wat ziet het er weer supergaaf uit. En vooral zo lekker warm. Dames jullie zien er goed uit op de foto, mooi kleurtje.
    Nou ja werkse dan maar komende week, en we lezen wel weer van jullie

Groetjes

• 06 Januari 2008 - 03:07

Scheetjes:

Nou ut was effe zoeke maar we hebben jullie site gevonden hoor! We zitten ons hier een beetje te vervelen in Sydney, we moeten nog tot dinsdag wachten voordat de auto weer klaar is.
    Zo te horen was te Ocean road een succes.
    Mooie foto's hoor! ik hoop dat wij die plekjes ook nog krijgen te zien, maar dat zal vast wel.
    Maar we bellen nog wel even zodra we weer onderweg zijn.

Groetjes the landcruiser boys!

• 06 Januari 2008 - 07:43

Ma:

Heb je al nieuwe slippers??
    Jullie zien er allebij goed uit
    Het is daar wel warm maar hier is het nat veel plezier op de farm.

• 06 Januari 2008 - 09:20

Bella:

Hola senoritas!

Jullie zien er super goed uit, dat wil ik eerste even kwijt! Ten tweede: wat een fantastisch avontuur weer en wat een mooie foto's!! Die bus ziet er idd erg gezellig uit en dat jullie gewoon paard gereden hebben!
    Hier alles prima, het wordt gelukkig al wat minder koud hier! Gister mijn eerste vrije zaterdag sinds 10 jaar gehad en het was heerlijk:) Helaas niet wezen stappen ivm dat ik ff op de centen moet letten. Vanavond wel lekker gezellig bowlen met z'n allen. Maar goed dat je er niet bij bent Lourien, dan heb ik ook nog een beetje kans om te winnen:p!!
    Nou werkse deze week meiden!!
    Kus!

• 06 Januari 2008 - 15:30

Ilse:

Fruit, koeien, het maakt allemaal niet uit he! Het is weer eens wat anders, werken op de boerderij! Zeker na zo'n zo te zien super boottrip. Geniet ervan en heel veel plezier.
    Dikke kus!

• 06 Januari 2008 - 19:22

Miranda:

hoi,
    Ziet er gaaf uit, Leuk dat jullie ook nog op een farm gaan werken.
    hebben jullie daar internet??

• 06 Januari 2008 - 20:12

Shirley:

super mooie foto's zeg!Echt mooi dat uitzicht..Ik ga jullie nadoen haha..Ik wil ook over een n paar jaar reizen..Dus Sas als je terug bent kan ik wel wat tips gebruiken!!Geniet r nog ff van!!xx shir

• 06 Januari 2008 - 20:38

Mees:

Lieve Lourien en Saskia,

Nou die partybus zag er wel even anders
    uit dan de hier ter plaatse rijdende
    Connexxion,maar verschil moet er zijn.
    De caving-outfit vond ik echt verpletterend!
    Veel plezier op de farm en waarschijnlijk ook in het zwembad.
    Als je het niet erg vindt ga ik nu hier even de verwarming een graadje hoger zetten!!!
    Liefs Mees.

• 07 Januari 2008 - 12:24

Miran:

Aaaaaaaaaaah girls, ik word echt zo jaloers van al die super mooie foto's! Heerlijk, ziet er top uit! Zo te zien, zijn jullie flink aan het genieten. Hier gaat alles goed: net terug van een driedaagse trekking in Noord-Thailand en morgen op naar Laos middels een tweedaagse boottocht! Geniet ervan en werkse jullie binnenkort! Kus Miran

• 07 Januari 2008 - 18:14

Jolanda:

Hey meiden,

Sorry heb eerder nog geen tijd gehad om een berichtje plaatsen en nu net ff 2 verhalen achter elkaar gelezen, dus bij deze nog een gelukkig nieuw jaar! :)
    Wat een verhalen, foto's en die kleurtjes van jullie allemaal om jaloers op te worden ;)
    Veel plezier op de boederie en dat jullie nog maar veel mooie avonturen mogen beleven!

Knufxxx