Gelukkig Nieuwjaar!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar!!!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar!!!!

Door: Saskia en Lourien

Blijf op de hoogte en volg Lourien en Saskia

02 Januari 2008 | Australië, Melbourne

Allereerst willen we iedereen alle goeds voor 2008 wensen!
Wij hebben vooral een verassend warm nieuwjaarsfeest gehad.
Rond 9.00 pm liep het strand vol met mensen die zwemmen,dansen,drinken en vooral heel veel plezier hebben.
Wij begonnen met twee Zwitserse meisjes die vooral heel heel heel erg saai waren dus we waren het er snel over eens dat we die moesten lossen....
Toen waren we weer met ze 2...Maar we raakten weer aan de praat met een Pools-Ozzie meisje die ons uitnodigde om mee te gaan naar haar vrienden een stukje verderop op het strand.
Zo hebben we echt een super leuke avond gehad met vooral veel Ozzies om ons heen! Om 12.00pm werd er prachtig vuurwerk afgestoken en wij waren erg populair met onze sterretjes...
Rond 5.00pm werd het toch wel tijd om naar huis te gaan, dus onze ozzie vrienden stelden voor om ons even met de auto te brengen ( bob was nuchter, no panic ) uiteraard moesten we eerst langs de mac donalds....yeeeeeeeh!
Maar het kon ook niet anders natuurlijk dan dat de auto kapot ging, want dat hebben wij altijd met auto's......na een 30 min. wachten op de Ozzie ANWB konden we eindelijk verder en was het laat....heeeel laat voordat we thuis waren!
Maar volgende dag hebben we lekker uitgeslapen op het strand, bijkomen en vooral niks gedaan.
Vanavond meeten we onze Nederlandse vriendinnetjes uit Sydney weer, die komen even buurten in Melbourne en zo blijven we iedereen toch steeds weer een beetje zien!
De komende 4 dagen zijn we niet op internet want we gaan de Great Ocean Road tour doen, die is in februari ergens op tv bij RTL Travel met ons Chris Zegers...
Dus wij zeggen; tot de volgende keer!

Cheers

• 02 Januari 2008 - 08:00

Heleen:

Meiden,

Vanuit het PU-QC lab wens ik jullie ook een heel gelukkig en gezond nieuwejaar. Geniet van de tijd in Australie. Ik denk nog heel vaak aan onze vakantie in Australie terug.

• 02 Januari 2008 - 09:56

Jennifer:

Gelukkig nieuwjaar!! Ik wens jullie heel veel plezier en gezondheid toe! Geniet ervan!

• 02 Januari 2008 - 10:22

Miran:

Hee Ladies, ik had net een berichtje geplaatst, maar die is net verdwenen, dus maar een nieuwe poging! Gelukkig nieuwjaar en heel veel plezier met de Ocean trip! Weet niet wat het is, maar het klinkt super! Wij hebben ook weer plannen gemaakt en gaan snel op trekking in het noorden van Thailand (olifanten rijden, raften en weet ik wat allemaal meer! Tot de volgende keer en geniet ervan (maar das eigenlijk overbodig om te zeggen)! Dikke kus Miran

• 02 Januari 2008 - 10:29

Rian:

Jullie zijn zo bruin!!!! Hahaha,...Happy newyear he!
    Dikke kus!

• 02 Januari 2008 - 10:51

Edwin:

Meiden een heel gelukkig nieuwjaar, veel succes met de Great Ocean Road tour. We wachten met spanning op de volgende verhalen reeks.

Groetjes Edwin

• 02 Januari 2008 - 12:49

Ma:

Leuk die jurkjes staat goed.
    Fijne tour

• 02 Januari 2008 - 15:55

Joris:

He meiden,

Net ff jullie verhalen gelezen, echt super wat een avontuur! Geniet er nog lekker van. Oja Happy New Year

Kus

• 02 Januari 2008 - 19:44

Miranda:

Hoi zussie en lourien,

Een geweldig 2008 gewenst vanaf hier, maar dat gaat volgens mij wel lukken!!!!
    P.S. Jullie zien er goed uit.

Dikke kus

• 02 Januari 2008 - 19:55

Clen:

Hey meiden,

Happy newyear!!!
    en nog heel veel plezier daar!

kus

• 02 Januari 2008 - 21:57

Ilse:

Gelukkig nieuwjaar!!!

• 03 Januari 2008 - 15:52

Marianne Moelands:

Een heel leuk en avontuurlijk 2008 en nog een ontzettend leuke reis.

• 03 Januari 2008 - 19:00

Tante Mattie:

hoy me4iden
    wat een leuke reisverhalen lees ik allemaal. allereerst natuurlijk nog een gezond en avontuurlijk 2008 toegewenst.
    niet te veel naar jonge mannen kijken enz enz.
    geniet van het mooie landschap en de omgeving.
    het joziasse gezin is met zen allen wezen skien in frankrijk elke dag mooi weer. goede sneeuw en niet al te koud, het was bere gezellig.
    we horen weer wel wat van jullie na de trip.
    groetjes oom bram tante mattie

• 05 Januari 2008 - 08:44

Tante Lia:

Hoi meisjes,

vanuit Domburg een super 2008 gewenst. Heel veel plezier nog verder op jullie reis,
    groetjes oom Jaap en tante Lia

• 05 Januari 2008 - 16:28

Mayo:

Meiden ook gelukkig nieuwjaar!
    Heerlijk warm ziet het eruit daar.
    Heerlijk hoor.
    Veel plezier nog meiden.
    Hier gaat t gewone leventje weer beginnnen maandag :(
    Kus Mayo

• 20 Januari 2008 - 18:37

Hanneke:

he meisies,
    leuk dat jullie het zo goed naar je zin hebben!!
    idd ook een heel happy nieuw jaar..
    geniet nog even,

groetjes han + de rest..