We zeggen even gedag! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu We zeggen even gedag! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lourien en Saskia - WaarBenJij.nu

We zeggen even gedag!

Door: Saskia en Lourien

Blijf op de hoogte en volg Lourien en Saskia

04 December 2007 | Australië, Melbourne

Na een paar chill dagen op het strand en een trip naar Ballarat Sovereign Hill Vertrekken we nu voor 3 weken naar Lilydale, een klein plaatsje net buiten Melbourne om fruit te plukken.
Met klein bedoelen we echt klein, niet eens op de kaart te vinden zeg maar. Internet is daar waarschijnlijk ook niet echt aanwezig dus we zijn even van de buitenwereld afgesloten!

Sovereign hill was een leuk tripje, 1,5 uur met de trein en daarna een half uurtje lopen naar het plekje. Het plekje was helemaal in de stijl van 1850 nagebouwd toen de goudkoorts daar was uitgebroken. Mensen in oude kostuums, paard en wagen, oude school en zelf goudzoeken natuurlijk, helaas niks gevonden!

Wij wensen iedereen vast een hele fijne kerst en veel sneeuw:P Wij doen het wel weer met de zon!

Heel veel groetjes van ons!

• 04 December 2007 - 03:39

Miran:

Hee dames, vooral die dagen strand klinken erg goed! En nu fruit plukken, veel succes! Gisteren moest hier in Kuala Lumpur het Nederlands heren hockey elftal spelen en zijn we gaan kijken. Daarna kwamen de Aussies en 1 ding is zeker: Beter aussies kijken dat al die Aziaten hier hihi... Meiden, hele fijne reis en heeeeeeeeel veeeeel plezier! x Miran

• 04 December 2007 - 05:35

Bart Meijer:

Fruit plukken????
    is het niet gewoon makkelijker om op VS te komen werken??
    lijkt me een stuk gezelliger.
    We missen jullie!!!

groeten Bart

• 04 December 2007 - 08:57

Rian:

Heej meiden,

Veel fun met fruit plukken. Zag vanochtend trouwens op het nieuws dat er veel overstromingen zijn in Melbourne, dus blijf daar maar even een tijdje weg.
    Tot mails/ schrijfs en meer! En fijne kerst natuurlijk!

Dikke knuffel!

• 04 December 2007 - 14:04

Bella:

Hoi chicas,
    Klinkt goed zo naar de zon!! Van de buitenwereld afgesloten..toe maar! Is ook wel s lekker, denk dat het snel went!Even de tijd om over de dingen des levens na te denken dus:P
    Helaas geen goud gevonden..maar ziet er erg leuk uit die 2 dames! Liepen ze allemaal zo?
    Nou ik ga weer even werken!
    Ik mail binnenkort weer even!!
    Kus Isa

• 04 December 2007 - 14:05

Bella:

Ps. Fijne kerstdagen en alvast een goed, gezond, liefdevol en spectaculair nieuwjaar?!! Of zijn jullie dan intussen wel al weer bereikbaar:P
    xx

• 04 December 2007 - 17:30

Miranda En Michael:

klinkt goed dat goud zoeken, jammer dat jullie niks gevonden hebben.
    Succes met fruit plukken en tot over een week of 3.
    Als ik jullie niet meer spreek: een hele goede kerst en een gelukkig nieuw jaar

• 04 December 2007 - 19:21

Mama:

Zijn die schoolmeisjes niet een beetje te bloot in de klas ? En ook de nieuwe organist had wel wat stemmiger kleding mogen aantrekken ! Voor de rest zijn jullie helemaal niet bruin of zo ? Doe je best met die citroenen, en we horen wel weer van jullie !
    Groeten, mama.

• 05 December 2007 - 14:25

Jennifer:

Hoi! Vervelend dat strandliggen en die zon! :D Wij doen het hier met heerlijke regen en storm! Echt Sinterklaasweer! Heel veel plezier met citroenen plukken en alvast hele fijne feestdagen!

xxx Jennifer

P.S. Ik mag 18 december afstuderen, helemaal legaal deze keer :D

• 06 December 2007 - 18:03

Daan Henny Alexander:

Nog niets geboren zodra dat zo is laten we dat horen.
    Gisteren was het feest van sint en piet maar bij de prikkorf kwam hij niet.
    Dames nog veel plezier daar.
    Groeten Daan,Henny,Alex

• 06 December 2007 - 18:43

Naomi :

hoi lourien en saskia
    Hoe gaat het met jullie de foto's zien er erg leuk uit vooral de kangaroes.
    Jullie zullen het best wel naar jullie zin hebben zo te zien.
    ook de groeten van mijn vader en moeder uit een nat hellevoetsluis.
    tot de volgende keer.
    doei naomi

• 06 December 2007 - 19:41

Tante Loet:

De Sint spreekt zeker alleen maar Spaans zodat hij niet naar Australie kon komen.

HEEL GOEDE KERSTDAGEN EN DE BESTE WENSEN VOOR HET NIEUWE JAAR.

• 09 December 2007 - 08:51

Martijn:

Hoi,

Ik hoorde van Rina dat je nu frambozen aan het plukken was. En dat het uitzicht daar erg vervelend was.
    Ik heb nu ook mooi uitzicht. Flats van 4 hoog, donkere wolken. Heerlijk.

We hebben je kaart gisteren gekregen. Bedankt.

• 09 December 2007 - 18:56

Shirley:

Hey sas en lourien,geweldig is het daar zo te zien!!Ik wil jullie fijne kerstdagen wensen en een gelukkig nieuwjaar!!Suc6 met plukke en in de zon zitte!!

• 13 December 2007 - 19:49

Daan Henny Alexander:

Bij deze willen we laten weten dat Ronald en Irma trotse ouders zijn geworden van een dochter.
    Alles is goed gegaan het weegt 3810 gram en is 51 cm lang een flinke dame dus.
    Haar naam is Demi.
    Nou nog veel plezier daar en de groeten.

Van

Opa Daan
    Oma Henny
    Oom Alexander

• 15 December 2007 - 18:53

San:

he meiden,

leuk om te lezen hoe het met jullie gaat...echt een groot avontuur!
    ben benieuwd wat jullie nu precies aan het plukken zijn en of het jullie bevalt. vies worden zijn jullie wel gewend he want we blijven een beetje voorne meisjes!!
    hier gaat alles goed. heerlijk verwen weekend gehad van Tom. Druk bezig geweest met An haar huisje, is nu het huis uit! En nu zijn we bezig met de kerstboom optuigen. Hebben jullie dit jaar geen last van...lekker in de zon liggen.
    Hoorde vanmorgen mijn nr van vorig jaar ' lonely this christmas'. Horen jullie daar denk ik niet. Moest even aan het etentje denken van ons vijfjes!
    meiden, take care en geniet lekker van alles!
    dikke kus san.

• 20 December 2007 - 12:44

Mees:

Lieve Lourien,

Ik was very surprised door je kerstkaartje.
    Had me al eens vaker afgevraagd wat je aan het doen was c.q waar je uithing
    Maar dit is heel duidelijk nu.
    Je werkt je de blaren!
    Lotte en Nik ,mijn kleinkids van Nicolette,
    zijn heel blij met je trip naar Australie.
    In het nieuwe jaar moeten ze een landenpresentatie doen en omdat de andere
    opa en oma 5 weken op familiebezoek in Australie waren geweest,kozen ze voor dit werelddeel.
    In ieder geval waren ze dan al verzekerd van 1500 foto's.
    Ja je moet wat doen om op de basisschool al te scoren!
    Fantastisch om al jullie verhalen te lezen.
    Ik zal jullie trip met belangstelling volgen en wens jullie a merry christmas
    and a happy new year,maar dat zal ongetwijfeld wel lukken.
    Vanuit een grijs wit Hellevoet met -2
    graden wens ik jou en Saskia veel liefs
    toe!

• 24 December 2007 - 14:11

Steven:

Argh, telkens als ik die mooie zonnige foto's zie word ik steeds jaloerser. =P
    Hier is Goes is het koud, nat en saai...

Maarja, hoe kouder het buiten, hoe heter de feestjes binnen. =D

Kerst op het strand, lijkt me ook wel wat. Nja, ik hoor/kijk nog wel op jullie site.

Have fun en check je,

SteeF

• 28 December 2007 - 13:11

Mayo:

Lieverd!!
    Heb je het nogsteeds naar je zin daar?
    Mis je wel hoor.
    Gaat t allemaal goed en nog leuke mannen daar? Anders kom ik ook ffies over haha.
    Gezellige oud en nieuw wijfie.
    Kus Mayo